Herhaling Bridge-workshop

Vrijdag 4 oktober 2024

Op vrijdagavond 4 oktober is het opnieuw mogelijk een Bridge-clinic in de bieb van Renswoude te volgen.

Wat is Bridge, wat is de Bridgecultuur, wat biedt Bridge je, en hoe leer je het bijvoorbeeld. Na afloop kan er zelfs al een potje Quick_bridge gespeeld worden!

Bridge is in feite een simpel spel, met 52 kaarten verdeeld over 4 mensen. Je partner zit tegenover je. Maar het is ook een ingewikkeld spel door allerlei spelregels en inzichten. Kom meer te weten naar de (kosteloze) clinic, en ervaar zelf hoe leuk Bridge is en voor uitleg over hoe je dit spel ‘in je vingers’ (en hoofd) kunt krijgen

De clinic wordt verzorgd door District Gooi & Ommeland van de Nederlandse Bridge Bond

Datum: 4 oktober. Bibliotheek open om 18.45 u. We beginnen om 19.00 u. het duurt tot ongeveer 21.00 u. Alleen mogelijk mee te doen na aanmelding, de avond gaat door bij voldoende belangstelling.

Aanmelden kan tot 29 september via renswoude@bibliotheekzout.nl of in de bibliotheek tijdens openingsuren.