Feestweekend: Renswoude voor elkaar

Vrijdag 27 september 2024, van 16:00 tot 20:30 | Bibliotheek Renswoude

2 dagen feest in Renswoude

Vrijdag 27 en zaterdag 28 september staan helemaal in het teken van ‘Renswoude voor elkaar’. Als onderdeel van het landelijke actieprogramma Eén tegen eenzaamheid worden er tijdens dit weekend in Renswoude verschillende activiteiten georganiseerd om verbinding tussen de inwoners te stimuleren. Ook na het feestweekend worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor de inwoners van Renswoude.

Vrijdag 27 september staat in het teken van Renswoude (beter) leren kennen. Op het programma staan onder andere een wandeling door het dorp, een lezing en een film over het verhaal van Renswoude. Natuurlijk is er ook een hapje en een drankje.

Op zaterdag 28 september is er van 12.00 tot 15.00 uur een gezellige en feestelijke middag vol activiteiten in de bibliotheek. Deze ‘Renswoude voor elkaar’-feestmiddag is voor alle inwoners van Renswoude, van jong tot oud. Er is van alles te doen, van creatieve workshops tot een bingo. De poffertjeskraam zal niet ontbreken! Tijdens deze middag zullen ook de winnaars van de tekenwedstrijd ‘Leven in Renswoude’ voor de basisschool bekend worden gemaakt. Én alle tekeningen zijn te bewonderen in de bieb! Lees hier meer over deze tekenwedstrijd.

Meer over Renswoude voor elkaar