De Rummikupclub Renswoude

Vrijdag 13 september 2024, van 14:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Kosten: geen

De Rummikupclub op vrijdagmiddag zoekt nog meer leden. Gezellig samen rummikuppen onder het genot van een kopje koffie of thee? Kom langs op vrijdagmiddag tussen 14.00 en 15.30 uur en schuif aan, we hebben nog plaats.

Zoute Inval

De Rummikupclub is onderdeel van de Zoute Inval. Iedereen is welkom en je hoeft geen lid te zijn.

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom. Er staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier [link naar agenda Zoute Inval] voor het complete programma.