Inloop OOK (Ouders Overleden Kind) in Bibliotheek Doorn: Hoe verder na het verlies van je kind!

Donderdag 1 augustus 2024, van 10:30 tot 13:00 | bibliotheek Doorn, Kerkplein 4, 3941 HV Doorn

Kosten: geen

Uitnodiging; ‘Hoe leef je verder als je een kind verliest’ Open inloop van de Vereniging Ouders Overleden Kind in ZOUT-bibliotheek in Doorn

Bibliotheek Z-O-U-T, met vestigingen in o.a. Doorn op de Utrechtse Heuvelrug, stelt haar deuren open voor een vrije inloop voor ouders die hun kind verloren zijn. Eens per maand kunnen lotgenoten terecht voor een gesprek met vrijwilligers van de vereniging Ouders Overleden Kind. Centraal staat steeds ‘Hoe leef je verder als je een kind verliest’.

Renée Lommen, vrijwilliger bij OOK: ‘We organiseren deze inloopmomenten om lotgenoten te laten ervaren, hoe wij binnen de vereniging troost, herkenning en perspectief bieden, een veilige plek waar ook iedereen zijn of haar verhaal kan doen. We hebben gekozen voor de bibliotheek omdat deze locatie gratis is, goed te vinden en rolstoeltoegankelijk. Je kunt in gesprek gaan met een van ons, of gewoon wat informatie ophalen. Je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek. Koffie en thee staan klaar.’

De locatie waar lotgenoten welkom zijn is ZOUT-bibliotheek Doorn, Kerkplein 4, 3941 HV Doorn. Lotgenoten zijn welkom op donderdag 1 augustus, van 18.30-20.00 en op de zaterdagen 21 september, 19 oktober, 16 november en 21 december van 10.30-12 uur. Mensen kunnen zich vooraf aanmelden via het formulier hieronder, of binnenkomen als daar last minute behoefte toe is. De OOK-vrijwilligers hopen lotgenoten te ontmoeten en wat troost, herkenning en perspectief te bieden.

meld je hier aan