Koffieochtend – Doorn

Woensdag 28 augustus 2024, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Doorn

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Iedere woensdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur ben je welkom voor een kopje koffie en een praatje. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inloop is wekelijks en vrij te bezoeken. Je hoeft geen lid te zijn.

Zoute Inval

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom. Er staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier voor het complete programma.