Ouder kindochtend : Swipe stap sprong

Dinsdag 24 september 2024, van 09:00 tot 10:00 | Bibliotheek Renswoude

Kosten: geen

In Renswoude is er elke maand een Ouder-kindochtend in de bibliotheek. Een uurtje om andere ouders te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie. Samen met je kind (tot 4 jaar) doen we spelletjes, zingen we liedjes of luisteren we naar een voorgelezen boek.

Kom jij ook met je kleintje?

Deelname is gratis. Wij zorgen voor de koffie of thee! Elke vierde dinsdag van de maand 9.00-10.00 uur (inloop tussen 8.30 en 9.00 uur).

Kijk jij met je ukkie naar filmpjes op je smarthone of op tv? Speelt jouw baby met boekjes? In hoeverre kunnen media (tv, tablet, smartphone of boekje) bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen? Moet dat eigenlijk? En als je media bewust wilt inzetten... hoe pak je dat aan thuis? Welke media zijn daarvoor het meest geschikt en hoe begeleid je kinderen daarbij?