Ouder kindochtend: muziek op schoot

Dinsdag 22 oktober 2024, van 09:00 tot 10:00 | Bibliotheek Renswoude

Kosten: geen

In Renswoude is er elke maand een Ouder-kindochtend in de bibliotheek. Een uurtje om andere ouders te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie. Samen met je kind (tot 4 jaar) doen we spelletjes, zingen we liedjes of luisteren we naar een voorgelezen boek.

Kom jij ook met je kleintje?

Deelname is gratis. Wij zorgen voor de koffie of thee! Elke vierde dinsdag van de maand 9.00-10.00 uur (inloop tussen 8.30 en 9.00 uur).
Muziekcentrum Harlekijntje geeft een workshop Muziek op schoot. Tijdens de workshop zit je samen met je kleintje (0 t/m 4 jaar) in een kring en doe je allerlei muzikale activiteiten. We zingen liedjes, bewegen op muziek en spelen met belletjes en ritmestokjes. De liedjes gaan over alledaagse bezigheden.