Rinus (2+)

Zondag 2 februari 2025, van 15:30 tot 16:30 | De Cultuurhoek Driebergen

Kosten: Bibliotheeklid € 7,50 Regulier 0 € 9,50

Een vrolijke theatervoorstelling gebaseerd op het prentenboek van het jaar: Rinus.

Rinus wil het allersterkste neushoorntje van de wereld zijn! Net zo sterk als opa neushoorn, die was vroeger ook de allersterkste. Nu is opa oud. Hij wil alleen maar slapen en hoort niet meer zo goed. Rinus moet nu zelf maar op avontuur gaan. Op z’n tenen sluipt hij ervandoor… Zal dat wel goed gaan? Wat zal Rinus allemaal beleven? En is opa echt te oud om nog de allersterkste te zijn?

Poppenspeler Jogchem Jalink (o.a. Sesamstraat, Boterhamshow en Patsboemkledder op tv) maakt jaarlijks een voorstelling over het Prentenboek van het Jaar, met aanstekelijke liedjes en poppen die zó uit het boek lijken te zijn gestapt. Rinus, opa en alle dieren uit de jungle komen als grote poppen tot leven in dit vrolijke theateravontuur!

Een voorstelling in het kader van de Nationale Voorleesdagen naar het boek van Ingrid en Dieter Schubert.

Bestel hier