Rondleiding Kasteel Renswoude

Dinsdag 10 september 2024, van 13:45 tot 15:00 | Bibliotheek Renswoude, kasteel Renswoude

Kosten: 9,- p.p. (alleen contant)

Ontdek Kasteel Renswoude! Eens in de maand op dinsdagmiddag kun je mee met een rondleiding door het kasteel.

De rondleiding wordt gegeven door baron Reyn Snouckaert, voorzitter van het bestuur van de stichting Kasteel Renswoude en zelf bewoner van het kasteel. Een mooie kans om dit rijksmonument vanbinnen te zien onder begeleiding van iemand met veel kennis van het kasteel.

Omdat er een beperkt aantal mensen mee kan, is het nodig om je hiervoor aan te melden via de Bibliotheek Z-O-U-T. De kosten voor de rondleiding bedragen € 9,- per persoon, contant te betalen. De rondleiding duurt ongeveer 5 kwartier en er worden een of twee trappen gelopen. Ook kinderen van 12 jaar en ouder zijn van harte welkom. We verzamelen om 13.45 uur in de bibliotheek.

Deelnemen aan deze rondleiding kan uitsluitend na aanmelden via kasteelrenswoude@bibliotheekzout.nl of aan de balie in de bibliotheek. De aanmelding is pas definitief na een bevestiging. De rondleiding gaat alleen door bij voldoende belangstelling.