Sinterklaasbingo Leersum

Donderdag 5 december 2024, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Leersum

Kosten: geen

Onder leiding van Frans Groot vieren we samen een gezellige bingo-ochtend met sinterklaascadeautjes. Ook voor gasten is er een cadeautje van de Sint.

Voor deze ochtend is vooraf aanmelden gewenst. Dat kan per e-mail: leersum@bibliotheekzout.nl, per telefoon: 0343 454 117 of aan de balie in de bibliotheek.

Zoute Inval

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom. Er staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier voor het complete programma.