Klaverjassen – Doorn

Maandag 9 september 2024, van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Cultuurhuis Doorn, Cantina

Kosten: Geen

Houd je van klaverjassen? En heb je zin om (nieuwe) mensen te ontmoeten? Kom dan op maandagmiddag naar de bibliotheek in Doorn. Met een kopje koffie of thee erbij gaan we gezellig klaverjassen.

Zoute Inval

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom. Er staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier  voor het complete programma.