Sjoelen en spelletjes spelen

Donderdag 12 september 2024, van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Doorn

Kosten: geen

Heb je zin om (nieuwe) mensen te ontmoeten? Houd je van spelletjes? Kom dan op donderdagmiddag naar de bibliotheek in Doorn. Gezellig samen sjoelen, maar alleen aanmoedigen mag ook. Of speel een ander spel. Niks moet, alles mag tijdens dit ontmoetingsmoment met een kopje koffie of thee erbij.

Zoute Inval

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom voor een praatje met een kopje koffie of thee. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inlopen zijn wekelijks en vrij te bezoeken. Je hoeft geen lid te zijn. Tijdens de Zoute Inval staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier voor het complete programma.