VOLK (try-out)

Vrijdag 10 januari 2025, van 20:15 tot 22:00 | Cultuurhuis Pléiade Doorn

Kosten: Bibliotheeklid € 15,00 Regulier € 17,00

In zijn liedjesprogramma VOLK krijgt Ramons fantasie vrij spel, samen met een basgitaar, toetsen, grappen en verhalen.

Als kind had Ramon het al helemaal door: er is óveral volk. Zowel in het kleine dorpje waar hij een langdradige jeugd beleefde, als in de grote stad waar hij nu woont. Ramon neemt alles in zich op en probeert er het lelijke en het mooie van in te zien. Over alle vreemde figuren die hij wil begrijpen schrijft hij muziek.

Ramon Chatrer won alle prijzen op het Groninger Studenten Cabaret Festival (2020) en was finalist bij het Amsterdams Kleinkunst Festival (2021). Eerder schreef Theaterkrant over hem: “Ramon Chatrer weet grote, herkenbare gevoelens en sentimenten te vertalen in mooie, weemoedige liedjes.”

Bestel hier