Zoute Inval - Workshop: Kerstkrans maken met sterren van oude boeken

Woensdag 11 december 2024, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Elst

Kosten: Gratis

Workshop: Kerstkrans maken met sterren van oude boeken Van ijzerdraad maken we een krans en daar verwerken we sterren van oude boeken en andere kerstdecoraties op. Voor deelname aan deze workshop wordt een eigen bijdrage van €2,50 gevraagd. Voor deze workshop is het nodig om je vooraf aan te melden. Dat kan tot uiterlijk 4 december, per e-mail: jthierry@bibliotheekzout.nl, per telefoon: 024 – 327 49 11 of aan de balie in de bibliotheek.

Zoute inval

De Bibliotheek Z-O-U-T organiseert in de meeste vestigingen wekelijkse koffiemomenten. Onder de noemer de Zoute Inval is iedereen welkom. Er staan ook regelmatig bijzondere activiteiten, lezingen en workshops op het programma. Deze zijn gratis of tegen een kleine vergoeding bij te wonen. Vooraf aanmelden is gewenst en kan telefonisch, per mail of aan de balie van de betreffende bibliotheekvestiging. Klik hier voor het complete programma.