Kom de Kinderboekenweek vieren in de bieb!

Gepubliceerd op: 8 oktober 2024 14:06

Van 2 tot en met 13 oktober vieren we de Kinderboekenweek met het thema 'Lekker eigenwijs!'. Het thema is een ode aan alle karakters die tegendraads zijn, af en toe dwarsliggen maar vooral laten zien hoe leuk het is om lekker jezelf te zijn. De leukste boeken met eigenwijze karakters vind je natuurlijk in de Bibliotheek! Bovendien hebben we een paar toffe activiteiten voor je. Kom je langs?

Eigenwijze activiteiten

Ben jij eigenwijs genoeg? Kom dan tijdens de Kinderboekenweek verkleed naar de bibliotheek en laat jouw creativiteit stralen! Als je je foto deelt op social media maak je kans op een prijs. Je bent ook van hart welkom om te komen knutselen aan onze creatieve knutseltafels. Laat je inspireren door de mooiste verhalen en maak je eigen kunstwerkjes. Wij zorgen voor allerlei leuke materialen. Of kom je boekenkennis testen bij de bibliotheek! In alle vestigingen van de Bibliotheek Z-O-U-T kun je met een speurtocht op zoek naar de meest eigenwijze personages en boektitels. Weet jij alle antwoorden te vinden?

Kom dus langs in de bibliotheek voor stapels leesinspiratie en leuke activiteiten!

Bekijk alle activiteiten